2014 m. sausio 15 d., trečiadienis

Lancome L'Absolu Velours Velvet Matte Lip Colour 375 Velours de Magenta


Aš jau rašiau, kad man labai patinka Lancome blizgesiai: gražios spalvos, nesausina lūpų, patogus teptukas, lengvai galima naudoti be lūpų kontūro pieštuko. Todėl aš, kai gavau dovanų kuponą į Douglas parduotuvę, nupirkau būtent Lancome lūpų blizgesį, o tekstūrą pasirinkau Veliūrinę... matinės lūpos dabar labai madingos. Šiandien apie Lancome L'Absolu Velours Velvet Matte Lip Colour 375 Velours de Magenta plačiau....




Gamintojo aprašymas:




Skysti matiniai lūpų dažai
6 kartus daugiau pigmento nei tradiciniuose lūpdažiuose. Intensyvi ir ilgai išliekanti spalva.
Privalumai: drėkina, suteikia lūpoms komfortą ir išlieka iki 8 valandų.
Talpa: 6ml
Teptukas:



Spalvos:


Mano Lancome L'Absolu Velours Velvet Matte Lip Colour spalva:
Rezultatas:




Kaina: 99,50 lt

English version:
I have found that I really like Lancome Glitters: beautiful color, does not dry the lips, brush handy, you can easily use it without lipliner. Therefore, I, when I received a gift voucher to the Douglas store bought exactly Lancome lip gloss and texture chosen to Velour ... matte lips are now very fashionable. Today Lancome L'Absolu about Velours Velvet Matte Lip Colour 375 Velours de Magenta more ....
Intense lip colour velvet matte finish

Intense and pure colour, long lasting, comfortable, easy to apply.
Directions:
Place the applicator at the centre of the upper lip and glide towards one corner of the mouth and then the other.

Repeat on the lower lip. Use with the pencil if your choice.
I was so afraid that Lancome matte, velvety sheen can dry my lips. However, with the sheen of my lips feel very good. Lancome gloss very soft texture, bright color on your lips and lasts a long time, about 4 hours. Then the color becomes lighter. I can say that this Lancome gloss version I liked and I plan to buy another Lancome L'Absolu Velours Velvet Matte Lip Colours.

Mano nuomonė:

Aš labai bijojau, kad Lancome matinis veliurinis blizgesys, gali džiovinti mano lūpos. Tačiau su šio blizgesiu mano lūpos jaučiasi labai gerai. Lancome blizgesys labai švelnios tekstūros, ryškios spalvos ir išsilaiko ant lūpų gana ilgai, apie 4 val., po to spalva šviesėja. Galiu pasakyti, kad ir šitas Lancome blizgesio variantas man labai patiko ir aš planuoju nupirkti dar porą ryškios spalvos variantų.


SHARE:

2 komentarai

  1. Gražu, aš ir pati labai mėgstu tokias matines ryškias lūpas :) Tik truputi prikibčiau prie paties dažymo, manau apatinė lūpa labai jau nenatūraliai žemai padažyta ..ir kampuose nelabai gražiai atrodo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vat ir man kažkaip ne taip žiūrisi, galvoju kad reikia pieštuko... bet tokį ryškiai rožinį sunku surasti... kad spalva atitiktų... iš tolo taip nesimato... o čia savaite suprantama visi mano dažymo minusai matosi... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig