2016 m. sausio 21 d., ketvirtadienis

MAC Retro matte liquid lipcolor (spalva Feels so Grand)






Šį kartą MAC atstovai perskaitė mano mintis ir atsiuntė testavimui tobulai raudonos spalvos matinį lūpų blizgį. Aš kai pamačiau spalvą, iš karto ir nudažiau lūpas. Šiandien apie MAC naujieną pašnekėsime plačiau.






Taip atrodo kolekcija parduotuvėje:


Keli atspalviai ant rankos:


Spalvų ryškumas ir pigmentacija tiesiog pasakiška, aišku, kolekcijoje yra ir Nude atspalviai, ne visi tokie ryškūs.


Kaina: 25 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, PC akropolis, parduotuvė Douglas

Įpakavimas:







Mano spalva:





Rezultatas:





Su makiažu:







Mano nuomonė:

Be jokios abejonės tai tobulas raudonas lūpų blizgesys. Jo tekstūra matinė, įpakavimas patogus, tačiau nėra išskirtinis. Stilingas, juodas, tiesiog MAC. Pamačius blizgesių kolekcijos nuotraukas, svajojau apie raudoną ir tamsiai bordo spalvas, smagu, kad MAC atstovai atspėjo mano norus. Tokios spalvos tikrai 'mano'.
 Šnekant apie patį blizgį noriu pasakyti, kad jis kreminės, pakankamai tirštos konsistencijos, labai pigmentuotas, neturi nei skonio, nei kvapo. Padengia lūpas labai lygiu sluoksniu, sluoksniuoti negalima, nes subėga. Man pilnai užtenka vieno sluoksnio, todėl šitoje vietoje minusų nėra. Tokiems ryškiems atspalviams pieštukas yra būtinas, kitaip bus negražu. Aš jau turiu Retro MAC lūpdažį, jis žvėriškai sausina lūpas, šitas Retro matte blizgesys lūpas sausina kur kas mažiau. Aišku, aš negaliu visiškai pasakyti, kad nejaučiu blizgesio ant lūpų. Taip tikrai nėra. 
Dabar aptarsime tai, kaip blizgis išsilaiko. Jeigu nevalgyti, tai galima džiaugtis tobulos raudonos spalvos lūpomis visą dieną. O jeigu pavalgyti, spalva nueina nuo lūpų vidurio ir vaizdas tragiškas. Baisiau aš nieko nesu mačiusi. Tokios priemonės idealiai renginiams, fotosesijoms ir mados pasirodymams. Realiam gyvenimui? Aš nešioju, nes man labai patinka spalva, bet valgyti negalima, arba po valgio iš karto taisyti spalvą. MAC Retro matte lūpų dažai nors ir džiovina lūpas, išsilaiko žymiai geriau. Gal kitos spalvos mažiau kaprizingos, tačiau raudona, yra raudona. Dėl šitos spalvos iškęsiu viską. Ar rekomenduoju? Viskas priklauso tik nuo jūsų, jeigu jums reikia tobulai gražių ir ryškių lūpų tikrai taip, tačiau neužmirštame ir apie minusus.





PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig