2016 m. rugpjūčio 29 d., pirmadienis

Schwarzkopf Professional BlonMe Instant Blush


Kai tik pamačiau Salomėjos bloge www.inhair.lt parduotuvės naujienas, negalėjau užmigti. Labai jau norėjau išbandyti spalvotus BlondMe purškiklius, kurie akimirksniu nudažo plaukus, spalvos labai ryškios, siūlomų atspalvių tik keturi, norėjau, oi kaip norėjau. Pagaliau išbandžiau, įvertinau ir jau pasiruošusi papasakoti apie rezultatą Jums.



Aš ateinu anksčiau tam, kad padaryti nuotraukas ir įvertinti naujienas. Ką aš pamačiau, rožinės spalvos GHD tiesintuvas, džiovintubžvas ir guminės, viskas atrodo ant tiek FUN, kad negaliu. Aš turiu baltos spalvos Platinum GHD tiesintuvą, jis tikrai tobulas, man ne galo patinka tiek rezultatas, tiek tai, kad lengva naudoti, plaukai atrodo gražiau ir blizga labiau. Jau kelintą kartą man džiovina plaukus su GHD džiovintuvu, skirtumas jaučiasi, plaukas net kitaip blizga, todėl jau galvoju ir apie džiovintuvo pirkimą.




Štai toks rezultatas prieš, išplovėme plaukus, padarėme gyliai maitinančią ir plaukus atstatančią L'oreal Professionnel Lipidium kaukę. Kiek pradžiovinome plaukus, nes bandysime dažyti keliomis spalvomis, todėl mums reikia tiksliai matyti kur kokią spalvą purkšti.


Na ir įdomiausia plaukų priežiūros priemonė, Schwarzkopf Professional BlonMe Instant Blush, keturi atspalviai - Steel Blue, Ice, Strowberry, Jade. Aš prieš plaunant plaukus peržiūrėjau ir išbandžiau visus atspalvius, nusprendžiau, kad žalias Zade man netinka, spalva labai jau žalia, o visos kitos spalvos tobulos. Apatinius plaukus nudažysime Steel Blue ryškiu atspalviu, perėjimas - Ice (jis labiau iššviesina plaukus, negu suteikia spalvos), viršutinis plaukų sluoksnis bus ryškiai rožinis su Strowberry atspalviu. Pasakyta, padaryta. 

Keli pastebėjimai:

BlondMe priemonę galima purkštu tiek ant sausų, tiek ant šlapi plaukų,
Priemonė (dažai) nusiplauna labai greitai, man išsiplovė kitą plovimą
Spalvos gana ryškios, 
Galima sakyti bet ką, tačiau priemonė sausina plaukus,
Po naudojimo labai rekomenduoju atgaivinti plaukus gyliai drėkinančia kauke
Priemonė nudažo rankas ir drabužius, todėl purškiant reikia naudoti drabužių apsaugos priemones ir pirštines
Pačiai labai lengva nudažyti plaukus vienu atspalviu, dviems ar daugiau spalvš reikės pagalbos




Aš norėjau garbanų, o dar labiau norėjau išbandyti GHD garbanoklį. Taip, žinau, kad tiesintuvu galima padaryti garbanas, bet GJD Platinum tiesintuvą aš jau namuose išbandžiau, o garbanoklio dar ne. Patiko, o Dieve, koks tobulas rezultatas.


Rezultatas:




Aš likau be galo patenkinta rezultatu, smagu, kad spalvos atrodo ryškiai, gražiai, o svarbiausiai, nusiplauna greitai, todėl galima bandyti ir leisti sau būti išskirtinei, kitaip tariant lengvai ir be dideliu nuostolių paleisti savo plaukų spalvą. Purškiklio rekomenduoju ieškoti parduotuvėse www.inhair.lt Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, būtent ten galima išbandyti visus atspalvius ant savo plaukų ir tada apsispręsti kokį pirkti.













SHARE:

2 komentarai

  1. Nuostabus rezultatas gavosi! Gaila, kad ant mano plaukų nieko nesimatė, na, bet vistiek pabandėm, nes ir man, ir Inhair merginoms buvo įdomu. Šviesiaplaukėms tai nerealus būdas greitiems pokyčiams. Nei ten daug tepliotis, nei laukt ilgai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš oati negalėjau patikėti, kad gali būti taip gražiai ir taip greitai ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig